En glad Hectåre :)

Bortsett från matteprovet i torsdags som gick åt helvete, så har fredagen och lördagen gått i framgångarnas tecken! Körde storparet Drago och Frej på förmiddagen, pigga och starka, känner av träningsverken i armarna idag :P Körde Kurtan på eftermiddagen. Det är verkligen MIN häst, så jävla underbar! :D
Vi körde precission på banan individuellt, jag körde som sagt Kurt, Råttan körde Igor, och Ewa körde ponnyparet. Det var en rolig övning, och rätt kul att få köra själv liksom. Fick honom att gå superfint! :D Han vart till och med sur när han inte fick något att koncentrera och fokusera sig på och började slänga med huvudet i skritten för att han blev uttråkad :D Duktig pålle^^ min lilla giiiz!
Vi har dessutom blivit erbjudna att följa med på landslagsträning med russen nere i Skåne, helgen v. 11, ska bli skitroligt! :D

Idag har vi haft jungfrufärd med vagnen också som har blivit färdigsvetsad och är nu helt komplett med svängel och allt! Yrpa var hur duktig som helst, exemplariskt uppförande och lyssnade jättebra på töm och röstkommando när hon väl insåg att det var därför jag klev upp i vagnen bakom henne ;)

Här följer två bilder på mina underverk, + ett på den lilla valpen som har blivit en stor valp, han har växt hela 12 cm sen jag var där sist!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback