Don't waste your time or time will waste you

Jaha, heldag idag då. Det har det nog faktiskt inte varit på länge. Trist i varje fall...
Nikki var lessen idag. Vet inte varför, och jag ska inte rota i det heller. Men det gör ont i mitt hjärta när en vän är ledsen :(
Du vet att jag ställer upp med vad jag kan ifall det skulle vara nånting! <3

Jaha, då skulle jag skriva ett engelskaarbete tills imorrn, men OJDÅ. Jag har "problems with my internet" så det kunde visst inte emailas imorrn^^ Har fan inte läst klart boken än :S Ska försöka intensivläsa i helgen och skriva skiten på söndag.

Första timmen stod jag och Hanna och ritade på tavlan hos samEva. Sen hade vi ingen svenska för Elin och Jossan kom inte till pjäsen (lite svårt att vara utan 2 skådisar..). Hej då MVG i Svenska B.
Lite matte. Eller lite och lite, 2 timmar, en innan och en efter lunch. Kemi, teori 1 timme, labb i 1 timme. Lite kul faktiskt. Förlåt att jag fuckade 2 av spädningarna, INTE meningen, men kranen rann så snabbt... :P

Hörrö du Hanna, du har en del åsikter du. Eller många delar vi ju uppenbarligen, men du är ju bara klockren ibland.
Nog för att både du och jag har försökt få ut Elin på marknaden, och jag och Elin stod bakom och knuffade på dig och Kenneth, så nu verkar jag också få min del av kakan. Det blir säkert bra det här sörrö. Jag ska bara bekräfta att han kör mig överallt jag vill komma, tatuerar sig, sen så är allt kirrat^^ Nej du behöver inte alls känna dig utpekad Micki. Hahahaha PUSS på alla mina små SoEtNoEwZzZzZzZzZaAaAaRrR!!! <3333 ;)

Puss och Kram, Cykelram! (citat den där snubben som ringde in till bandit hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback