Där tanken tar slut tar orden vid...

...Jävlar i min låda vad ni drämde omkull mig på mattelektionen igår brudar! Herregud, det känns som evigheter amen sen sist vi satt bara vi tre och flummade sådär! Jag har inte skrattat så jag gråtit på jag vet inte hur länge! Jag mådde så otroligt bra den timmen med er :) ni vet inte hur sjukt mycket ni betyder för mig (nej jag är inte fjortis, jag menar det faktiskt). Ja men då vet jag saker om Hanna som jag aldrig kunde (ville) föreställa mig, och hörde Elin fråga saker som jag aldrig kunde föreställa mig henne vara så jävla rättfram om att fråga xD men det är bra.. det är bra de hahaha. Inga barriärer här inte ;)

Åkte ut till Värmdö igår kväll, för att sen åka in till stan och se Allt Flyter på bio. Men med tidsoptimisten Renée i spetsen så kunde man ju inte annat än ana att vi skulle misslyckas. Det bästa av allt är att hon fortsätter vara förvånad över att vi alltid kommer försent till olika saker, och att hon är ensam över att vara det. Haha, men jag gillar henne ändå. Trots att det kan bli ett extremt irritationsmoment ibland..
Valpen är bara SÅÅÅ SÖT! Men varför i helvete väljer man att döpa en hund till Tage? Herregud..



Ikväll börjar första deltävlingen i Melodifestivalen. Den som vill får mer än gärna skjuta mig. Det finns inget mer jag kan säga om denna hemska tävling som får mig att bli psykiskt störd (mer än vanligt alltså).



Vi har kirrat kryssning 15-16 februari :D jag är, kanske konstigt nog, Astaggad! Det lite halvtaskiga är dock att det är morgonbåten som avgår 0710 eller vad det nu är, och vi måste vara där en timme tidigare för att checka in. Härligt! ......

Kommentarer
Postat av: O

Vilken gullegris till vovve :) WOHO! Hectåre är taggad, jag är taggad! Det kommer bli askul<33333

2009-02-08 @ 11:41:50
URL: http://kanchanamala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kommer ha as kul :D ja e också taggad!! De var verkligen länge sen vi hade så kul på en mattelektion, har saknat det ^^

2009-02-08 @ 20:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback