The Break of Day is Before Us

Idag är det FREDAG! Men det gör inte mig någon större skillnad eftersom jag har varit ledig hela veckan! Eller jag var på Djurö Skola i onsdags men insåg att det inte gjorde mig någon överdriven nytta och satsade på att plugga hemma istället. Dessutom hade jag faktiskt glömt hur det är att vara en klass på 30 elever, varav hälften är ett gäng bråkiga stökiga högljudda barnsliga KILLAR. Inte för att dom har mognat till gymnasiet direkt, men vi har så pass få av dem att de inte märks av på Berga. Tack och lov.

Har för första gången sovit med fönstret öppet (bortsett från i Mickis rum men det måste va nåt jävla fel på värmen i det rummet), vilket var hur musigt som helst! Och nu skiner solen och jag har ingen som helst lust att vara inomhus och plugga. Därför blir det efter Saras förslag en springtur. Jag ska försöka springa ganska länge tänkte jag, och försöka springa lite varje dag från och med  nu. Inför Beach 09 eller nåt. ;) haha

Så puss på er knasluvor, vi ses imorrn hos Elin, ni som väljer att komma dit

We chase the setting sun
As we outrun a life of agony
God how we ache to be free


Kommentarer
Postat av: Sara

Bra där hector !:D Ojoj vad vi kommer vara vältränade beach 09 ;) haha

2009-04-04 @ 11:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback