Nu är det snart dags!

För många saker! Jag skulle ju kunna fatta mig kort och göra en lista på saker som kommer och som jag vill ska hända snart :P

  • Ta studenten
  • Ta körkort (jag måste nog inse att man inte kommer så långt på ett traktorkort)
  • Skaffa ett jobb (gärna ett bra jobb med helt okej lön)
  • Flytta hemifrån

Helt allvarligt, det vore så sjukt skönt! Även om det är väldigt skönt att bo hemma - maten blir lagad, tvätten blir gjord, allt runtomkring bara finns där, man behöver inte kirra det själv - så vore det ändå lite mysigt att bo hemifrån. Att få ta hand om sig själv, göra lite vad man vill och när man vill. Verkligen sjukt najs! Få se om det kanske blir något inom det här kommande året, beroende på jobb och sånt där. Man kan ju alltid pröva, och går det åt helvete så är det väl bara att flytta hem igen och betala hyra hemma. Men jag känner helt klart mer och mer att FAN vad jag vill bo själv! Eller ja, utan mamma och resten av patrasket runt omkring hela tiden ;) klart det vore sjukt muuuwwwsigt att bo med dig gullet ;) :D

   
Framtida boende? :P

Näe nu vet jag inte riktigt vad som händer. Idag har jag, Micki och hans kusiner sett Kenny Begins. Det finns inget roligare program (film)! Äger, klart värd att se! Går gärna med dig också Elin, förlåt att vi inte gick tillsammans, på premiären. Kinaresturang, mysig, fika hos en faster med hela släkten och nu sitter jag här på divanen och gör ingen som helst nytta. Rätt trevligt faktiskt. Imorrn blir det påsklunch med samma sällskap som idag, trevligt. :)

Sen måste jag verkligen (tyvärr :'( :'( :'(  ) hem och ta itu med den där högen av saker att göra; fysiken, matten, svenskan, plus att jag måste jobba och fixa nytt knarkrecept. Härligt!

Näe nattinatti på dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback