Härlig vecka <3

Det har i stort sett varit en feltfri vecka :) Har varit med min älskling varje dag och varje natt, så jävla muwwsigt! :D
Även påsken firades med familjen. Trevligt, absolut. Intressant, definitivt! Men det var lite roligt. Och så jävla mysigt att gå i solen i t-shirt. FAN för er som hade glarror! Jag hade inte ens smink på mig :( Nästa gång äger jag er grabbar, bara så ni vet det! ;)

Nu sitter jag och har kollat på LA Ink, bra som vanligt :) blir alltid insprirerad och taggad att göra nästa på mig själv! Men jag får vänta tills efter sommaren, annars kommer det inte bli bra alls. Fick skjuts hem av min ängel, usch fan vad konstigt det känns att vara hemma faktiskt. Nästan konstigt på ett dåligt sätt. "Men nej, här vill jag ju inte vara"-type of way.
Om du fattar vad jag menar?

Men, space är väl bra antar jag... Hur jävla dåligt det än känns. Men en vacker dag, och jag menar allvar; då ska jag fanimej bo med dig! Inte hemma hos dig, utan med dig. Muwsigt. Klart en förutsättning är ju att du också vill det ;) :)

Usch, nu har jag verkligen en miljon saker att göra imorrn, en hel drös med grejer som jag inte gjort än fast jag borde ha. Tar allting sista minuten som vanligt. Fast det brukar oftast lösa sig.

Läxa inför framtiden: Ha med sig smink+extra kläder ;) Inte spara på allt till sista sekunden. Ahh.. screw that!

Nu ska jag ut och promenera med mamma. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Pulkki

mysit att vara med dig me ju:)

men där ser du, massa saker att göra hade du;)

2009-04-13 @ 03:38:55
URL: http://pulkki.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej! :)

Nu startar jag igång med något som heter "Konsekvens" Där du kan vara med och delta med utmaningar!



Läs mer vad de innebär på min blogg!

Kram

2009-04-13 @ 03:42:28
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback