Studenter

Imorgon är det fredag och jag ska jobba jour i helgen. Yay...
 
Eller egentligen ska jag inte klaga för jag tycker om att jobba helg. Oftast. Om det händer lagom mycket. Men jag föredrar ju samtidigt att ha två dagar ledigt i rad...
 
Den här veckan har vi fått studenterna. Jag har fått ansvaret för dem, det är faktiskt ganska roligt. I våras blev det ganska splittrat och oorganiserat. När jag fick ansvaret i tid så hann jag fixa schema och fundera ut hur det läggs upp på bästa sätt. Hoppas att det blir bra, just idag har varit en bra dag tycker jag.
 
Idag kom även Kimmy in med valpen så vaccinerade jag honom, 12-veckorsvaccinationen. Nästa gång om ett halvår. Måtte han vara lite mognare då. Kanske trotsigare...
 
Best ink. Åhh så tatueringssugeeeeeen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback