Och nu över till nånting helt annat...

Jag är törstig! Eller, jag blev det nu i alla fall. Vänta, jag är strax tillbaka.
 
Sådär.
 
Jag tänkte göra en uppdatering eftersom att jag själv tycker att det är roligt när de bloggar jag följer blir uppdaterade. Men jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.
 
Jo, men igår var det ju Valborgsmässoafton. Patric och Anna var här och hälsade på, jättetrevligt! :) Har inte sett dem sen... bröllopet? Tror jag i alla fall.
Vi var på Aspö och kollade brasan, i år tändes den - yay! Förra året var det för blåsigt och torrt.
Efter brasan åt vi grillat, satt och pratade strunt och kollade Johan Glans WToSc. Typ alla somnade till på soffan, klockan var 2 när vi gick och la oss. Det blev en lång sovmorgon, frukost vid 12 och sen kollade vi även Soran Ismail och Fluffy på Youtube.
 
Nu ska jag kolla vidare på Maid in Manhattan och göra kväll. Maken dricker upp all juice. Igen Det går inte att ha söta drycker hemma (juice, saft). Han dricker upp det PÅ EN GÅNG. Så jävla störigt.
 
Jag vill ha ett glas till frukost varje morgon i en vecka. Inte ett halvt glas. Eller inget alls om jag har jävlig otur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback