Hästkräk

Åkte som jag skrev för nån timme sen till stallet för att bara kolla läget, fixa hö och spraya insektsspray.
 
De senaste typ tre gångerna jag gått ut till hagen för att hämta honom så har han bara helt sonika gått iväg. Eh hallå? Stå still och låt mig ta dig. Som alla andra gånger? Jag vet inte vad det är för fix idé han fått, och jag hoppas fanimej att han slutar upp med det snart, jag blir vansinnig. Orkar inte jaga runt hästkräket i hagen varje jävla gång. Får väl börja försöka komma ihåg att ta med nån form av muta, typ morot eller nåt.
 
Undrar om han gjort så med Cajsa också. Törs knappt fråga om det bara är mig han behandlar som vore jag hans mamma och han min son i trotsåldern... >.<
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback