Allt kan hända!

En långhelg har passerat, firade den genom att åka hem till Stockholm och hälsa på familj och vänner <3 Den enda som visste att jag skulle komma var pappa, men ingen annan! Alla blev glada och överraskade mer eller mindre - vissa fällde glädjetårar. Tur att man kan göra människor så glada med sin blotta närvaro <3 ;)
 
Målarna är här och tapetserar! Woopwoop! Soffan står och tar i princip all plats i köket, matbordet i ett hörn, det andra ligger på rygg i garaget. Sängarna står på högkant och ja. Det är väldigt rörigt här. Jag vill inte ha besök på ett tag xD
 
Har tagit tag i lite disk och lite smågrejer som behövde göras. Nu tänker jag ta ner en fönsterbräda och kanske måla den vit. Skulle behöva klippa gräset också, ser ut som en äng! Men jag orkar inteeee. Den har ju en sån där jävla uppsamlarmoj på sig, jag tycker den är helt onödig. Men nu när gräset är så pass högt som det är så kanske det är lika bra. Men då kommer den ju fylla sig efter en längd... Blaah. Kimmy får klippa gräset. Men han skyller på att han snart har tentor och behöver plugga. Men jaa, man behöver pausa i pluggandet ibland.
 
Dobedobedoo.
 
Nämensåatteh. Det här ska nog bli bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback