Sista rycket

Äntligen är det fredag! Och det har varit helt otroligt väder idag och ska bli resten av helgen! :)
 
Kollar Let's Dance, har packat ner lite mer i köket, torkat ur lite fler skåp... Ska ta ner gardinerna och packa ihop lite kläder. Imorrn när maken sover och sen skriver tenta har jag tänkt att jag ska dels åka till stallet, och dels köra lite grejer till huset. Vi ska köra alla resterande grejer på söndag, alla stora möbler, mat och kläder. Kimmy ska ha kvar sin dator här ett tag till då bredbandet inte kommer funka där förrän den tidigare ägarens leverantör slutar.... skicka sitt bredband? Avtalet sägs upp? Ah nånting var det i alla fall.
 
Men vi ska äntligen flytta in! Ska bli asnajs! Och rörigt som fan^^, Har eventuellt fått tag i målare/tapetserare. Men jag måste ju fortfarande hitta någon att fixa garderob så jag vet inte om vi kan få så mycket gjort med målning och tapeter? Får ringa dem och konsultera i alla fall. Vem vet, kanske har de kontakter som kan komma in och göra det? Hoppas!
 
Nu ska jag fortsätta kolla tv! Puss o kram, trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback