One Summer

...remember the way! Hold down, turn around... bla bla bla jag hann inte komma ihåg mer, han sjöng för fort!
 
Nu ska jag snart äta! Har gjort smördegspaj med riven ost, creme fraise, champinjoner, kryddor och ska ha färsk ruccola på, mums! Om en och en halv timme är det Ernst! :D
 
Min fina kollega Lena fyllde år i helgen och hade spontanfika i söndags när vi var och hälsade på liten valpis. Så jag tänkte försöka åka till henne i veckan, pratade med henne igår och vi skulle höras idag. Men människan svarar ju inte! Och jag har köpt en tårta, som nu får bo i kylen här tills jag vet vad jag ska göra med den. x3
 
Tänkte faktiskt att jag äntligen skulle vara duktig och ta bilder på huset! Ska bara äta först så gör jag det direkt sen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback