Dålig tajming

Så värdelöst att det har varit pisseväder mina första två semesterveckor. Nu min sista är det plötsligt superfint och helt galet hett. Och så ska man då matcha det med att inte kunna bada. Ah men grattis.
 
Och har jag laddat upp några bilder då? Näe. Men det kan bero på att jag är lat och tycker att det är så rackarns bökigt att ta bilderna med mobilen (som ändå blir pissekvalitét) och behöva ladda upp dem via facebook först och sen in här. Lyckas inte med sladd eller BT. Ah men jag ska fixa bilder. Jag lovar.
 
Kimmy håller på och gräver dränering, den har rasat igen två gånger, första gången riktigt illa. Jag har målat garderobsdörrar, dörrposter och nu det sista på sovrumsdörrarna. Beräknar bli klar med en imorgon och den andra i övermorgon. Imorgon måste jag åka till stallet också och skura Kurts box. Kunde inte göra det när det var kaniner i grannboxen...
 
Nehepp. Allsång ikväll! Pussokram skumbanan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback