Helg!

Den här veckan har jag tränat upp min MR-teknik... Jag har kört en MR-undersökning av en häst HELT SJÄLV! Herregud. Jag är så jävla rädd att veterinären i Tyskland som granskar bilderna ska höra av sig och säga att de var de snedaste och värsta bilder han någonsin sett. Usch. Då vet jag inte om jag någonsin kommer tordas köra den igen...
 
Jag och Kurt har även raceat mot en bil i onsdags. Knäpphästen som inte ens har nån särskild kondition. Vi galopperade på fältet och höll samma fart som en bil rätt länge, sen gasade den iväg och nej säg det passade inte herrn! Då satte han efter jävlar i min lilla låda! När jag blev sur och sa att jag inte ville ut på 49:an så började han bralla. Knäpp säger jag! Det gick bra, men rackarns vad exhalterad och busig han blev!
Idag tömkörde jag honom lite, det gick bra. Ska rida imorrn tänkte jag, för på söndag kommer en tjej som provred förra helgen och ska rida igen :) Roligt! Hon är jättegullig, 13 år och har ridit i 3 år, men hon är jätteduktig och jag blev mäkta imponerad! En liten "mini-me", hehe... Hoppas det funkar med henne, då blir det som jag föreställt mig: en tjej som är som jag var när jag red Nilas, som avgudar Kurt över allt annat <3 Hahaha... Ja jag är knäpp.
 
Imorse åkte Kimmy till sina föräldrar så jag är själv i helgen! :O Rockar ensam så att säg. Skulle ju vara lite kul om nån ville umgås kanske?
 
Nu ska jag borsta tänderna. Måste diska min tandbetta också. Har inte använt den på SKITLÄNGE. Skäms! Fan, det kommer göra ont att stoppa i den >.< Aja, måste faktiskt ha den, har ju lagt åtskilliga tusenlappar på att få det fint, då får jag ju göra pengarna värda det också.
 
Puss och kram och god natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback