Ehh...jaha?

Helt plötsligt när jag öppnar blogg.se på den här datorn har det sparats och inte publicerats ett inlägg sen början av december. Så då får ni väl läsa det nu då x3
 
Idag har jag gjort ett nytt försök hos BM som gick mycket bättre än sist. Sen klippte jag ÄNTLIGEN av mig luggen, den har stört mig som fan. Idag hade jag en bandana av Copoly/Vetrap, som är ett självhäftande bandage som vi har utanpå bandagen på hästarna. Det har liksom lite resår så jag gjorde en orange och drog undan håret. Jag har blivit kallad Rambo, KarateKid och Björn Borg. Fast jag hade den ju egentligen inte i pannan pannan, jag hade den ju uppe på huvudet. Skit samma. Det var roligt.
 
Efter det åkte vi faktiskt och kollade ett hus. Vi får se hur det blir med det, vill inte skriva för mycket om det här. Eller vill, jag får väl inte för Kimmy... Han har nån strategi.
 
Nu tänker min dator muppa sig? Det var precis inlämnad för reparation, musplattan funkade inte. Nyss flyttade markören tillbaka mitt i texten. Jag tror inte jag tryckte på nåt konstigt. Jaja.
 
Nu ska jag. Ja int. Nu gjorde den så där igen. Ja inte vet jag, skulle jag skriva. Hitta på nåt. Puss o hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback