Jourhelg

Idag fredag har jag jour! Och idag ska jag och Frida sitta inne på MR:en igen vilket ska bli kul! Vi har ju börjat köra själva utan A-C. Första hästen jag körde själv blev inte riktigt bra, men det berodde lite på att veterinären ville ha med två leder och det går inte riktigt, man måste centrera endast en. Så ja. Better luck next time! Jag blev i alla fall inte totalt avskräckt.
 
Om det är lugnt senare ska jag även försöka fortsätta måla ATG-hindret som ska bli ett Skara Djursjukhus-hinder istället :P Har målat vitt en omgång men måste göra minst en gång till. Vitt är väl den tråkigaste färgen att måla? Åtminstone i detta sammanhang när man vill se en förändring och måla över det blågula med grönt och svart och sen få dekorera med våra klistermärken :)
 
Flyttpackningen rullar sakta framåt. Har tömt och packat ner allt från tvbänken, spegelbänken och skåpen ovanför garderoberna. Min make har en jävla massa skit! Det har iofs jag också men inte samma slags skit. Anledningen till att våra skåp är proppfyllda och inte går att fylla med faktiska saker är att de är fyllda med de tomma kartongerna från grejer han har köpt. Ursäkta, men så jävla onödigt. Ah visst, nu packade jag ner XBoxen i sin gamla kartong, men det var bara för att jag då skulle jag få en låda till fri för annat. Och så är det ju riktigt tydligt vad den innehåller ;)
 
På måndag och tisdag är jag ledig efter jouren. På tisdag drar vi igång vår första Halv 8 hos mig och vi ska vara här! På måndag måste jag städa som fan. Och börja förbereda lite käk. Typ handla och fixa. Dagen innan lön. Förhoppningsvis är man kanske ganska ensam i butikerna :P
 
Now, worktime!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback