Intervall

Jag låter det väl gå lite väl långt mellan inläggen? Eller? Jag skyller på tidsbrist. Fast det är ju egentligen inte sant heller. Teoretiskt sett har jag haft tid att gå till gymmet också, men inte gjort det. Så jävla lat. Fast idag var jag faktiskt där, inte varit där på en vecka. Men idag orkade jag mer än vad jag brukar. Eller så pressade jag mig själv mer. Eller en kombination? Nöjd i alla fall!
 
Nyss hittade jag min lågstadielärare på fb! Så knasigt! Eller tja, jag har kollat nån gång förut, men hon har ett väldigt vanligt namn. Sen testade jag att lägga till utbildning som avancerat sökalternativ och då hittade jag minsann! Jag kanske verkar lite stalker nu? Inte alls, jag tycker bara att det är roligt att uppdatera sig på folk man inte träffat på evigheter, se vad som hänt.
 
Snart ska jag få äta! Jag tänkte göra en paj som jag hittade i Buffé. Jag missade det faktum att pajskalet skulle stå i kylen 60+30 minuter... Och jag missade att köpa parmesan och citron. Så tja.. Och gjorde enkel sats skal, men fyllningen är dubbel. Blaaah! Jaja, får göra en paj till imorrn...eller tisdag. Men blir det bra nu så kan man ju bara tänka sig vad god den skulle vara på rätt sätt!
 
Nu ska jag bädda sängen med rena lakan.

Woopwoop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback