100!

100 squats
100 vadlyft
100 rumplyft
100 venuslyft
 
Jup. I'm 'onna've some reeeaaaal träningsvärk imorrn. Hoppas jag. Eller?
 
När hästen ska upp på operationsbordet så måste jag lyfta i huvudet, det är ganska tungt och jag försöker verkligen att böja på och lyfta med knäna, inte ryggen. Så det kan ju bli lite jobbigt, vi har ju operationsdagar tisdagar och onsdagar. Jag valde att hemmagymma lite eftersom jag inte orkade gå till gymmet för det är så mycket tvätt att vika, så jag ville få det gjort. Jag känner ju mig själv så jag hade bara gjort det ena eller det andra... Nu väntar jag bara på att Bygglov ska ta slut innan jag börjar.
 
Måste smörja in händerna också. Har fått såriga nagelband. Nån som har nåt bra tips? Fingerbad, nagelborste, hydrokortisonsalva, fet salva och bomullsvantar. Jag har ofta fula spruckna fingrar, men jag märker att det i perioder blir sämre, oftast runt pms... Nedsatt immunförsvar då? Fuck do I know.
 
Äh men puss på er va!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback