Drömmar och vallgravar

Inatt drömde jag nåt random som jag inte minns, men plötsligt träffade jag på mitt ex brorsa vilket ju var trevligt i och för sig. Men sen sa han att han hade nån som behövde prata med mig, vilket visade sig vara mitt ex. Han hade fortsatt läsa min blogg efter vi tog slut (vilket är 4 år sedan nu) och hade blivit arg för att jag skriver om att jag har gift mig och hur vi har köpt hus osv... Sen sparkade mig i ansiktet så att jag tuppade av och då vaknade jag.
 
Jag tror definitivt inte att det är något han skulle göra, men jag vet inte vad jag fick den drömmen ifrån? Askonstigt.
 
Idag har vi i alla fall grävt lite mer. Eller jag började dagen med en ridtur med H, vilket var trevligt. Men sen kom jag hem och grävde. Vi har bara den 6-metar'n ut till stenkistan som ska göras iordning kvar, men vi vill gräva en liten bit i taget för att vi vet att det rasar igen annars... Vi börjar ju bli rätt proffsiga på det här nu. Hela grunden är i alla fall tjärad med kallasfalt, sen ska det på nåt slags pluppig plastmatta, ner med grus, fiberduk och rör och sen på med sand/jord igen. Vi börjar äntligen se ett slut på eländet! Men jag har tyvärr den senaste tiden gått lite på mottot att "kaoset utanför kan likagärna få reflektera insidan" vilket har gjort att det ser ut som ett exploderat helvete här hemma. Igår kväll satte Kimmy igång en diskmaskin, och jag har kört en och precis bytt fyllt på en ny. Jag vill inte påstå att det är diskmaskinens fel att det blir diskberg - men jag tänker göra det ändå. Den är så satans liten att inget går ju in. Och sen när man en dag inte orkar tömma den från det rena, så lämnar man en tallrik på bänken och därmed är det kört. Så jävla lata vi är.
 
Har någon slags inbillning/vision om att när jag är klar med dörrarna och vi har grävt färdigt därute så kan jag göra en jäääääääättestorstädning! Och sen kan vi bjuda in folk på kräftskiva/sen inflyttningsfest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback