Idéverkstad

Jah! Det går ju bra för mig att blogga. Jag har väl egentligen haft lite tid över som jag hade kunnat skriva på. Samtidigt, hur många är ni egentligen som läser? Not so many. Men besvikelsen kanske är stor ändå?
 
Jag är skeptisk.
 
Nästa vecka kommer vagnen, yay! :D Så roliiigt! Måste bara kolla att alla delar hänger ihop så att inget lossnar när vi spänt för och åkt iväg... Lägger in en bild på vagnen här nedanför! :)
 
Igår när vi körde ut en häst i uppvaket frågade jag en kollega om hon tagit bort det blöta pappret från tungan. Grejen var bara att jag kallade det för ett annat ord och hon blev alldeles ställd. Hur roligt som helst! Ordet fick mig sen att tänka på en drink. Inte en som redan finns, utan en oupptäckt som väntade på att uppfinnas! Så nu har vi spunnit lite på idéer kring denna drink, vilken jag inte vill avslöja förrän den är provdrucken och klar!

Sen publicerar jag förstås recept och bildinspiration! :D
 
Idag har jag äntligen deklarerat. Skönt! Hm. Nu trodde min dator att den var en dag in i framtiden. Undrar om den varit så länge? Knasigt.
 
Strunt samma. Nu ska jag gå och lägga mig. Upp tidigt fan igen och åka och jobba... Blä. Så jävla kallt på morgonen och bussen är ALLTID försenad några minuter. Har inte tålamod just då. Eller kroppstemperatur.
 
Här är en bild på Arvika-giggen jag väntar på! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback