Förlåt, men

ÄNTLIGEN!!!!
 
Inget personligt mot Patrik, jag tycker han är skithärlig, men. Han kan ju inte dansa.
 
Jag ger honom definitivt det att han har utvecklats och blivit "mindre dålig", men han såg ju hela tiden ut som en 14-åring som inte har växt i kroppen än. Allt flaxar lite smått okontrollerat, och det ser inte väldigt självsäkert ut. Blicken är jämt fäst vid Maria som för att söka mentalt stöd och för att minnas koreografin.
 
Men å andra sidan - jag kan inte heller dansa. Även om jag bra gärna skulle vilja kunna. Bajs att jag inte började när jag var liten...
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag tycker. Jag tycker att det hade varit riktigt fräckt om Steffo fick vinna, men jag kan inte annat än anse att Benjamin är klart bäst. Obviously. Gunhild är också jätteduktig och frän, så ja. För mig får vilken som av de två följa med Benjamin till final. Eller så får finalen helt enkelt stå mellan tre par istället :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback