Tagga inför 13 timmar!

Söndagsjour imorrn! Jag hoppas på något sätt att det händer mer imorrn än vad det gjorde sist jag jobbade. Inte något allvarligt, men så man slipper gå och dra fötterna efter sig. Jag kan ju förstås gå över på smådjur och erbjuda mig att hjälpa till om det skulle vara så...
 
Idag har jag varit i stallet. Segade mig lite så jag hann inte med bussen jag tänkte ta på fm, så det blev en senare. När jag var klar där hade det precis gått en buss 10 min tidigare och skulle inte gå en på 1,5 timme, så jag segade och tog sen en långsam, extra lång promenad mot bussen. När jag nästan var framme insåg jag att jag glömt min väska i stallet så det var bara att gå tillbaka. Lagom tidsfördriv men fett tråkigt.
 
Vad har jag gjort mer? Sovit ut lite. Kimmy åkte till Trollhättan imorse i tron att han skulle hjälpa sina föräldrar att flytta och sen få leka med plastgubbar med en kompis. Vad han inte visste var att grabbarna hade laddat upp med svensexa. Nu har de skjutit lerduvor, pilbåge, kört knasiga bilar och lite annat skoj, och skulle sen ut och käka och dricka lite öl. Blir nog bra det där! Linus frågade mig tidigare i somras om det var ok att han fixade med svensexa, och jag sa att det är självklart. Så länge det inte involverar narkotika eller olagliga handlingar mot djur eller barn, så kör hårt!
 
Min minimöhippa var i början av sommaren när Martina och Madde tog mig på tjejkvällen på Axevallatravet. Tror dock inte att det blir mycket mer än så... Alla mina kompisar bor för långt bort :(
 
Nu ska jag sova. 7-21 imorrn. Hade i varje fall turen att Rosie skulle jobba imorrn också, (yay!), så jag slapp spendera natten på kliniken, uuuusch.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback