8 dagar senare

Igår var vi på vigselsamtal med prästen. Vi bestämde psalmer och bibeltexter, diskuterade lite allmänt kring vigsel och sånt. Jätteroligt, pirrigt, och får det att kännas ännu mer på riktigt nu!
 
Ikväll jobbar jag jour, så jag börjar 11. Har haft en MR-övning till fast utan patient, roligt. Vi kommer köra varje onsdag nu, till novembers slut.
Igår blev jag fotograferad för medarbetarfliken på hemsidan. Asså jag vet inte hur det går till men jag ser alltid så drogad ut på bild, framför allt när jag försöker se in i kameran. Men vi lyckades fånga en bild när jag tittar mot hästen, som blev riktigt bra. Så det blir nog bra. :P
 
Nu ska jag klä på mig, måste lämna in hindersprövningen till prästen också, eftersom jag glömde den igår.
 
Puuuuss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback