2 veckor!

Om 2 veckor har jag sista besöket hos tandregleringen vilket betyder att helvetet är över!! Gissa om jag längtar!? Ska bli så jävla skönt att inte ha halva måltiden kvar i munnen när man har svalt, att kunna le och vara stolt över sitt leende, att slippa köttsår i kinder och läppar, listan kan göras lång.
 
Börjar jobbet 11.30, men tänkte vara där till 11 och fråga lite vad det är tänkt att jag ska göra första timmen egentligen... Försöker trycka i mig lite frukost, men det blev inte så lite! Jag blir asmätt, men om jag inte äter så kommer jag ju att bli hungrig på jobbet istället. Blää.
 
Jag har pysslat ihop en bordsplaceringsskylt och namnlappar som ska skrivas ut och klippas ut, men det är väl kanske bäst att spara klippandet tills de är på festen, så man inte tappar bort någon... Har även skrivit ihop ett vigselprogram men måste stoppa in psalmerna när de väl är bestämda, och kolla över ordningen så att det stämmer med verkligheten - har nämligen bara rakt över överfört från olika exempel på google.
 
Näe meneh nu ska jag gå på muggen och klä på mig, sen måste jag åka.
 
Puss & Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback