Bonde

Nu har det gått sådär lång tid igen sen jag skrev sist. Vet ni varför? Jag hinner typ inte. Eller jag har ju datorn igång nån stund varje kväll när jag kollar fb och sådär, men att ta sig tiden att skriva gör jag inte alltid. Ibland ska det lagas mat, ibland har jag varit sent i stallet, ibland har städat... Igår började jag pyssla ihop ett bröllopsalbum där jag ska sätta in massa fotografier, inbjudan, vigselprogrammet, festprogrammet osv... Har börjat sätta in alla gratulationskort än så länge, men ska väl försöka välja ut vilka bilder vi ska framkalla.
 
Idag har jag varit på smådjur på förmiddagen, för de behövde folk. Fattar ni, det händer typ aldrig! Det var lite panikigt, och jag blev lite panikig, för på smådjur har man inte samma tradition och historia av veterinärassistenter, där man verkligen assisterar och servar för veterinären. Det har jag inte tänkt på innan, men det märktes så tydligt nu när jag kom dit, ingen tänker på att förbereda för de kommande patienterna, lägga fram utrustning, dra upp läkemedel eller vad det nu kan vara frågan om. Man blir så sinkad av det... Men jaja, jag överlevde. Överlevde och kände lite extra starkt att jo men fan, det är bra mycket bättre och roligare att jobba på hästkliniken! :D
 
Nu kollar jag Bonde. Halvt. Usch på mig, fokusera rätt! Kom hem för en timme sen, jag och Kimmy har varit och gymmat lite. Så jävla duktiga! Tänkte försöka hinna göra det i helgen också, jobbar jour imorgon.
 
Till sist - om ni skulle ha vägarna förbi Skara djursjukhus hemsida så hittar ni nu en bild och liten text om mig :) Nu väntar jag bara på att få mina nya fina kläder med namnbrodyr och tryck, så jag slipper fortsätta gå omkring i ATG's gamla smurfkläder :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback