Arrgh, Pirate!

På fredag är det halloweenfest i Trollhättan! Har funderat över en kostym och kommit fram till pirat i stil med Captain Maggot. Gjorde en vända på stan, men inser nu att jag har missat lite atteraljer. Jag är dock ledig på måndag efter jouren, så jag får ta resten då. Tänkte testa det jag har nu ikväll i alla fall och se hur den skulle behöva kompletteras.
 
Det är ju även start för Så mycket bättre idag. Ska man kolla på det kanske? Vet inte. Tänkte i varje fall ta mig bort till gymmet idag. Helt själv! Och försöka pressa ordentligt, vill ha en rejäl träningsvärk imorrn, annars blir jag besviken.
 
Igår avmaskade jag hästen och tog ett blodprov med mig till labbet. Han hade lite lågt EVF och Hkt, men det borde förhoppningsvis gå upp nu efter avmaskningen. Ska ta ett nytt prov om tre veckor för att kolla det.
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blev lite avtrubbad känner jag.
 
Näe. Ha en skön lördag kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback