Fett uttråkad

Idag fick djuret en regnjacka. För igår regnade det. Och regnade och regnade och regnade. Det har det gjort ett par dagar nu den senaste tiden. Det beror på att det är höst. Men jag började tycka lite synd om kraken, för det känns som om det blir kallt av att stå och vara blöt i flera timmar, de har ju inte fri tillgång till mat att hålla värmen med.
Så nu har han en ljusblå jacka.
Var även ute och red en sväng, roligt, han kändes piggare än vad han gjort på ett tag. Vi busgalopperade uppför två backar, roligt! Sen frustade han massor och var så nöjd med sig själv.
 
Hemma har vi ätit onyttigt och nyttigt, medan vi kollat på Wolverine. Awesomeeee! Men vi påbörjade det relativt sent så den var liksom slut strax efter 17... Kanske borde jag ha gått till gymmet? Äsch, gör det på tisdag. Imorgon är det stalltjänst! Brukar ta hur lång tid som helst för mig. Jag förstår inte att jag kan vara så jävla långsam? Jag ska nog spara mockandet till allra sist, för det är det som tar längst tid. Det går ju heller inte fortare av att man måste mocka gruspaddockarna också >.<
 
Ohhhh! I sommar kommer Electric Banana Band till Sweden Rock Festival! Måste ju bara ses! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback