Nedräkning!

Nu är det onsdag eftermiddag. Idag har jag varit i skolan en kort sväng och skrivit klart min hemtenta. Det enda som behövs nu är att komplettera med kurslitteratur i referenslistan och stoppa in på markerade ställen i texten. Det ska även göras en räknedel som inte kommer ut förrän 3/6 av någon outgrundlig anledning, innan inlämningen 5/6. Förhoppningsvis kanske den kommer ut tidigare ändå, men jag betvivlar det.
 
Jag har varit en sväng på dinsko och hittat ett par riktigt läckra skor. Jag insåg att jag faktiskt inte har några fina sommarskor, och gick på jakt. De jag hittade är med klackar och är blommönstrade på vit bakgrund. De var så starka i färgen och modellen var så tuff att jag kände att jag behövde dem helt enkelt. Sen var de det enda paret kvar i min storlek, varav den som stått framme var så välprovad att den var lite veckad i hälen, så jag fick 10 % rabatt! Perfekt ju! Har tänkt ha samma klänning som jag hade på studenten, och ett par vita strumpbyxor som jag köpte häromdagen.
 
Så det jag gör nu är verkligein ingenting. Tar det lugnt och inväntar examensdagen! :D Ska ringa ett samtal också, men sen tänkte jag kanske testa att sminka mig lite, vet inte hur jag vill ha^^,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback