Telefonsamtal

Jag lade nyss på luren efter att ha pratat i 1h och 6 min med Renée. Det hade egentligen kunnat bli mycket längre efter att inte ha pratat på säkert två och en halv månad! Men vi fick det mesta täckt, att jag har fått sommarjobb, haft HLR på hund och häst, kommit igång med exjobbet och vad det ska handla om, vad jag har gjort idag, hur det är med Kurt, osv osv... Vi har också pratat om hur det är med henne, hon hade varit på 8-årskalas, det hade varit skoshopping osv...
 
Det är roligt att uppdatera sig på varandra efter en sån lång period av att inte ha pratat :) Jag ringde egentligen vid halv fem när jag var på väg ifrån stallet, men då var hon på kalaset och ringde nu när hon kom hem och såg att jag hade ringt.
 
Jag började kolla på Hela Sveriges Fredag innan hon ringde, men kom inte så långt. Nu är jag inte särskilt taggad på att fortsätta kolla, men jag har egentligen inget bättre för mig så vafan. Jag har ju rostat nötter! :D
 
Äh men hörrni - dagens tips från coachen! Ring en - "gammal" - vän som du inte hört av på länge, och snacka strunt! Bara hör efter hur det står till och vad som är nytt under solen! Om det inte känns så lockande att prata, eller om du skäms över att inte ha ringt på länge, eller det är för sent på kvällen - skriv ett brev! Jag skriver ofta brev till min fina Hannapanna! Det är jätteroligt att få ett skrivet brev i brevlådan, som någon har tagit sig tid och kärlek att skriva till dig. Det liksom värmer en inifrån och man kan läsa det om och om igen! Det ska jag göra med det som jag fick av Hanna nu <3
 
Puss på er vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback