Förberedelser

Imorgon kommer mor och syster och hälsar på! Det blev tvära kast och beslut i sista minuten, men nu kommer de trots allt! :)
 
Idag har jag varit i skolan och sammanställt två kapitel med exjobbsgruppen, och sen gick vi och fikade på Duvan. Sen åkte jag med Lee till Min Veterinär och fick göra ett studiebesök på eftermiddagen på rehabavdelningen. Det var väldigt roligt och givande, vi fick se och träffa lite olika hundar och fick lite övergripande blick över vad som kan dyka upp under en arbetsdag.
 
Nu har jag röjt här hemma för att imorrn dammsuga och skura av golven lite snabbt. Bör ju kanske se över badrummet också, men jag undrar om jag inte ska göra det nu på en gång och sen bara slänga mig i duschen innan älsklingen kommer hem. Borde kanske börja blåsa upp luftmadrassen också, eftersom att vi inte har någon pump så måste man blåsa upp den för hand. Eller ska man ta sig förbi typ biltema eller nåt och köpa en billig?
 
Imorgon efter skolan måste jag egentligen förbi stallet och fixa med hönätet, men jag antar att Madde inte har något emot att fylla det. Vi har tid hos frissan vid 14 - ska bli så jävla skönt att få bort luggen ur ögonen!
 
Nu burrar det i mobilen! Ha en trevlig kväll snyggingar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback