Browsing!

Kan inte låta bli - så jag googlar omkring på fina klänningar :') Längtar efter att dra ut på jakt och prova! Jag vet typ hur jag vill att den ska se ut, men det är svårt att hitta, så det är nog lättare att beskriva vad jag inte  vill ha. Det löser sig nog, det finns ju de som syr på beställning.
 
Idag har jag tvättat. Fy fan vad tråkigt det är, och det var ett enormt berg så det tog ju en stund... Imorrn ska jag ut och rida med Madde :) därefter ska jag göra min powerpoint och städa. Jag sa åt Kimmy att rensa ut sina miljoner papper som täcker soffan, jag köpte fyra tidningsställ som han kan använda istället. Han tyckte inte att jag var så rolig, men den känslan har jag haft länge nog för att det ska vara dags att städa upp nu. Knas! Men nu är det fint, ska bara dammsuga upp alla råttor under skrivbordet >.<
 
Igår kollade jag hela första säsongen Eva & Adam, tänkte fortsätta med andra säsongen nu tror jag. Sen är det ju filmen också xD Ska göra en tallrik corn flakes, sylt och mjölk. Om nom nom!
 
Längtar till i höst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback