Sista dagen

Idag jobbade jag sista dagen på smådjursavdelningen och kommer från och med måndag jobba enbart på hästavdelningen. Ska bli roligt ändå faktiskt, även om jag inte har fått ett skitkul första pass. Men det blir säkert bra.
 
Det närmar sig även dagen D då jag tar mig en äkta make! Hittills har vi lyckats skramla ihop alla gäster som ska komma, fixat med namnändringar och hindersprövning, och lite annat som ska hinna göras.
 
Det som återstår nu är egentligen att pyssla ihop en bordsplacering, bestämma hur tårtan ska se ut och vad den ska innehålla och meddela Katedralskolan, meddela antal gäster till köket och få en exakt meny som vi kan skriva i festprogrammet, boka tid för brudvals (!!), bestämma det sista med floristen, försöka lösa det med ackord till musikern samt vigselsamtal med prästen, väntar på att han ska höra av sig. Jo, jag ska försöka mecka ihop någon slags playlist's till middagen och festen som kan stå och rulla. Och så ska jag fixa lite bordsdekorationer, men måste vänta ett litet tag till tills löven på träden färgats röda ;)
 
Nattinatti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback