30 på 3?

Underlig fördelning...
 
Idag har jag jobbat på häst, ska även göra det imorrn och på fredag. Det var lite roligt. Fick min nya sköterskeklocka igår också, bra att ha :)
 
Igår var jag äntligen ledig! Hade konsultation hos frissan och klippte luggen. Vi pratade om hur jag vill ha det, och bokade tid för klippning och färgning veckan innan. Sen gick jag på en shoppingspree, köpte lite grejer på H&M, Cubus och Lagerhaus, det blidde även ett par nya blommor hem, de gamla dog för ett tag sen, har bara inte haft tid att leta nya. Skulle vilja plantera om i balkonglådorna också, men de hade inga.. OH! Min CD-spelare är med i Morden i Midsomer, coooooolt xD Sidospår... De hade inga Petunior, som jag är sugen på att ha istället för penséerna som torkade ut.
 
Efter shopping, lite fika och lite tv var jag även på provning av brudklänningen! Tanken var att vi skulle ta lite mått för att reglera storleken, men den satt som en jävla smäck! Som gjord för mig verkligen <3 Den är så fiiiin! Det som ska göras är att ett band i underfodret ska bytas ut mot ett starkare, finare, som man kan hålla upp släpet med, och att en ny underkjol ska sys. Så jag behöver bara komma dit för en sista checkup några dagar innan för att lära mig hur den ska tas på, och bara se till att den fortfarande sitter som den ska. Roligt! Skulle gärna lägga upp nån bild - men! Jag har inte tagit någon. Skäms på mig, jag vet. Men jag får ta bilder nästa gång, men de får fortsätta vänta med att läggas upp tills efter den stora dagen. Kanske lägger upp nåt på BT om inte Kimmy hittar dit, han får ju inte se den i förväg ;)
 
På vägen hem drog åskovädret in över oss. Hela Billingen lystes upp av smala blixtar som slog ner överallt, läbbigt att gå bara den lilla biten från bilen upp till huset :/ Tycker så synd om hästarna när det är sånt väder...
 
Näe men lite mer MIdsomer, en kopp te och gå och lägga sig kanske?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback