Referensluckor

Idag har jag varit i stallet, och Kurt har hoppat hinder, lös, av sig själv! Herregud, vad ska det bli av den kusen? Nästa Milton kanske? ;) En imponerad matte blev ju tvungen att testa om han kunde göra det igen, vilket han kunde, totalt 4 gånger, 30-40 cm nånting. Duktig pålle^^
 
Nu sitter jag i bibblan och har faktiskt lyckats fylla i en hel del luckor där det saknades referenser. Nackdelen med detta är dock att det blir väldigt många fler ord än innan... Och då var de ju redan för många. Men jag har skickat arbetet till Carina, och hon har svarat att hon ska gå igenom det och svara snart. Så vi håller tummarna! Och så länge kanske jag kan börja pilla på lite bilder som kan få vara med.
 
Jag känner mig ganska nöjd med dagen. Ska ta mig hem och fixa e-legitimation så jag kan ordna med ansökan för dss-legitimationen när det blir maj :) Annat folk har redan börjat, men jag kände att jag har bestämt maj och håller mig till det, eftersom att det var det Anne sa.
 
Bussen härifrån lilla Skara går inte förrän 16:50 och jag börjar bli riktigt hungrig. Gå ner och se om man ska ta sig något i automaten kanske? PUuuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback