Jag vet...

...jag borde plugga nu. Äntligen har internet kommit tillbaka efter 24h+ av driftstörning i både Skövde och Götene, men jag känner ändå inte riktigt för att sätta fart. Var på bibblan igår efter mötet med min handledare och kollade efter lite artiklar som jag ska grotta ner mig i. Men just nu är jag mest sugen på att ta det lugnt. Jag skulle kunna skylla på att jag faktiskt inte får igång VPN på w8, men jag har ändå en artiklel utskriven om cryoterapi.
 
I och för sig, en sak jag måste fixa är att rätta till mina referenser, eftersom de är i lite fel ordning. Det kan jag ta mig tid till.
 
Jag och Madde skulle gå på Första hjälpen för häst i dag som sagt, på Uddetorp. När vi kom dit var det inte en kotte där, inte en bil i sikte, inga skyltar och alla föreläsningssalar var släckta och alla dörrar låsta. Till slut hittade vi tre tjejer som skulle rida och frågade dem. De hade hört talas om att det var inställt. Madde kollade sin mail, och tydligen fick vi ett mail igår om att det blivit inställt pga sjukdom. Ahmen så trevligt. Då vill jag ha mina pengar tillbaka, eftersom risken är att det inte blir ett nytt datum för kursen förrän nästa termin. !?!? För mig gör det ju egentligen inte så mycket, Blå Stjärnans kurser är ju till för alla. Men Madde är ju inte kvar, och det är inte säkert att min studentmail fortfarande är aktiv då, så jag kommer inte kunna få veta när det blir. Äsch, tillbaka med pengarna och försöka senare istället...
 
Referenser var det ja. Kanske orkar göra nånting mer, vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback