Det skulle ju regna?

Yr.no och svt har sagt att det ska regna i södra delen av landet idag, inklusive Skövde. Utanför fönstret är det ett tunt lager vitt fluff på taken och gräsmattan. Inte okej, men jag tror att det är plusgrader så förhoppningsvis smälter det och eventuellt blir det regn i eftermiddag.
 
Jag känner än så länge inte av någon feber, men det betyder inte att det inte kan komma senare. Jag är lite öm i skalpen, men om det beror på att jag nyligen satt i mina dreads igen som är jättetunga, eller om det beror på en huvudvärk är osäkert. Klart är i varje fall att jag har ont i halsen, och frukost kommer bestå av en flaska apelsinsaft för huvudet och en kopp honungste för halsen. Har nog några egyptiska halstabletter att ta slut på också ;)
 
Fick veta igår att jag kommer få skatteåterbäring och inte är betalningsskyldig i år. Tack! Ångest som släpper, och bröllopskassa som fylls på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback