Förlåt

Igår skrev jag ett inlägg, vilket tog en jävla tid. Inte att skriva egentligen, men jag gick ifrån och sen skrev jag lite till senare. När jag sen skulle posta inlägget så loggades jag ut. Nyduschad, trött och lätt irriterad över det så valde jag att strunta i det helt enkelt istället för att skriva om det igen.
 
I måndags gick jag med Åsa och Eva, igår satt jag med och lyssande på telefon, men det var mest tidsbokningar och inte så mycket rådgivning så det var inte mig så givande... Idag har jag varit med på lab, vilket var rätt kul. Det var en lugn dag så det var inte så mycket att göra, fick testa några blodutstryk, urinsticka/densitet, se lite grejer i mikroskop bland annat.
 
Igår på kvällen satt jag också och kollade igenom mina YouTubefavoriter. Eller ja alltså, jag kollade igenom listan och valde ut några stycken som jag tittade på. Har glömt bort massor av roliga saker som jag har kollat på/lyssnat på. Bland annat Papa Roach, vilka jag lyssnade massor på för ett antal år sedan. Lade till några låtar på Spotify att ha att lyssna på :) Ska lyssna på två av dem med hög volym nu en stund, sen ska jag ringa hjärtat mitt och höra hur det står till!
 
Puss och Kram Ps. Glöm inte TV4 kl. 20.00!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback