Den här låten...

...ska någon med fin röst få sjunga på mitt bröllop^^, Får se om lillasyster vill, annars får man väl ta och hyra nån man inte känner... xD
 
Jahapp, idag började vi tidigt, och jag kände inte för att gå upp i ottan och komma fram jättetidigt så jag tog bilen. Eftersom det var minusgrader och frost ute och vi har vinterdäck på bilen fortfarande (ska byta i helgen) så fick jag ett ordentlig peptalk innan jag fick bilnyckeln. Älskling det är underbart hur mycket du bryr dig om mig <3
 
Helvete, idag är en sån där dag när jag har hicka. Har redan haft det tre, fyra gånger idag. Och det är en sån där djup, hård hicka som gör ont i hela halsen och bröstet... Ofta brukar det hjälpa för mig att dricka vatten uppochned (mobba mig inte, vi har alla våra OCD's och huskurer mot hicka, och funkar dem trots att det är placebos, så kör hårt!) men nu är den så "grav" att det är bara att vänta som gäller.
 
Undrar om jag ska börja sätta tänderna i PBL-fallet.
 
Kiss

Kommentarer
Postat av: Duduude

Det är lite svårt att läsa dina texter med den här bakgrunden. BARA SÅRUVET.

2012-11-14 @ 18:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback