Grattis på Mors Dag fina mamma <3

Idag har varit lite segare, men vi har haft det mysigt ändå. Vi har segat i sängen, jag har kollat på The Butterfly Effect, och så har vi varit på Alpina och ätit lite mat.

Tog fram mitt sommarschema och gjorde som en kalender på ett A4 där vi markerade de dagar vi jobbar och de dagar vi är lediga. Sen började vi mecka runt vilka dagar som jag skulle kunna flytta på eller då ta bort helt för att få två/tredagarsledigheter. Vi får väl se om det är ok flytt av dem, eller om jag måste ta bort dem helt. Det har ju lite med arbetstidslagen att göra, men vi håller tummarna om att det går att lösa som jag vill, annars får jag acceptera att det blir några färre arbetsdagar. Jag fixar inte att jobba så som det ser ut nu, men det har jag redan klagat på. Försöker se lite mer positivt och hoppfullt på det hela nu. 23 veckor kvar innan jag får flytta hit på heltid! Åker imorrn till Sthlm för de sista fem dagarna på praktiken. Älskling kommer upp på fredag så får vi hjälpas åt att vara hund/hästvakt och chaufför. Måste bestämma mig för om jag ska baka tills på tisdag eller fredag, troligen fredag så får vi hoppas att det håller sig tills på måndag när Henrietta kommer tillbaka om hon vill ha. Annars får hon nöja sig med en kram på tisdag :P

Näe nu ska jag hitta på ingenting! Eller, nånting kommer jag väl att ta mig för. Jag är sån av naturen xD PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback