Månadens Lista - Juni

FÖRSENAD. Jag vet. Men ingen bryr sig väl? Jag kom på det nu och har ännu därför ingen idé till lista.
Jo nu kom jag på en. En för er andra kanske jättetråkig och oengagerad men framför allt otålig lista.
 
Lista över saker jag räknar ner till:
 
--> 33,5h tills jag vaknar hemma i min egen säng och älskling kommer hem
--> Helgen 3-5 aug. när älskling kommer hit efter Belgien
--> 23 aug som ev blir en tidigare sista arbetsdag
--> 24 aug när jag får finfrämmande till Sthlm :) (alt. sista arbetsdagen)
--> 26 eller 27 aug när jag får åka hem och spendera en hel vecka hemma
--> Helgerna under praktiken för att flytta hem saker
--> 31 okt - 1 nov när jag får flytta hem efter praktikens slut!
--> Något mystiskt datum som jag ännu inte känner till <3
--> Examen och legitimation 2013
--> Aug 2013; tar ut tandställningen
--> I korthet - Livet att börja!
 
Jag vet att man ska Fånga Dagen - Carpe Diem! Men det känns lite svårt när allt man vill är att komma ifrån det  man har, och det man har är allt man drömde om för ett år sedan? Det får mig att undra hur livet ser ut om ett år, och vad jag drömmer om då? Får göra en ny Räkna-ner-lista nästa Juni (Juli). Påminn mig nästa år kära vänner!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback