Sort it out

Idag har vi typ löst det lite bättre. Har haft repetitionslektionen där omtentan gicks igenom, och jag fick den på så vis rättad. Hade gjort allt på rätt sätt - dock slagit fel på miniräknaren några gånger, så det gäller att vara supernoga! Ska göra superbra anteckningar i fina färger! Och massor av OBS för min egen del, där jag tenderar göra fel.

På lunchen har jag ringt och sagt upp elavtalet tills sista mars, och hemförsäkringen. Den hade tydligen varit för Kaplansgatan trots att jag ringde och sa för ett år sen att vi skulle flytta! Har även för mig att jag sett ett försäkringsbrev där det stod Tullportagatan, men jag hittar det inte. Skit samma, hon flyttade den hit och sade upp det. Tack och lov har det ju inte hänt nånting här, annars hade jag blivit jäääävligt förbannad och använt mig av Renée om jag själv inte kunnat hantera det x3

Mer - har ringt och bokat tid för tandställningen! 17/2 ska den i! Sen är frågan om det blir både uppe och nere samtidigt, eller bara uppe och sen nere. Har ringt plastikkirurgen, men motsatt sina egna telefontider så var det ingen som svarade. Ska pröva imorrn förmiddag. Har ringt och fixat med ordern på Fäsks kamera.
Imorrn ska jag även gå till ungdomsmottagninen och förnya receptet. Sen är det bara att fixa med adressändringen när det närmar sig lite mer. Just det - ska kolla ticnet också efter våra biljetter...

Mycket nu.. Vi satte oss i biblioteket efter lunch och gjorde första halvan av tentan. Det gick väl sådär - en uppgift ska vi inte ha; sannolikhet. Men det var en sån uppgift och hon har formulerat frågorna så att man ska bli galen och jävligt lurad. INTE okej att försöka sätta dit en. Men tack vare att facit låg ute så kom vi på hur man skulle göra. Ännu ett tips att skriva i anteckningsbladet.

Sist men inte minst - idag kom min nya mobil! Hämtade ut den på ICA nyss och nu ligger den och laddar :) Kom på att jag måste starta upp den gamla så jag kan flytta över mina kontakter från den bara. Herregud hur ska det gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback