I might have just...

...beställt den här korsetten. Det är jävligt svårt att hålla sig ifrån att göra det när corsets.co.uk lägger upp länkar på fina korsetter som de dragit ner priset på. Efter den här skärper jag mig, jag lovar^^,
 
http://www.corsets-uk.com/cd-468-brown-and-gold-striped-overbust-corset-promotion.html
 
Imorgon är jag ledig, och jobbar sedan 7 hela dagar i rad. Mmmm ska ju bli riktigt kul alltså... Men! På fredag får jag finbesök, och sen åker jag äntligen hem igen - en vecka. På lördagen är det zombie walk igen! Det vill jag gå på, men tyvärr verkade mina kompisar lite skeptiska.. Då får de allt hitta på något annat så länge, och titta på mig längs vägen :P
 
Imorgon ska jag - intresseklubben antecknar - byta ut minipiller mot spiral. Vi får se hur det fungerar, men jag känner att om det inte blir några komplikationer så ska det bli skönt att slippa hormoner. Vill känna att kroppen funkar som den ska, vill sluta behöva komma ihåg att ta piller varje dag, vill sluta behöva fylla på recept och hämta ut på apoteket, vill sluta vara så finnig och vill att när den dagen kommer då man ska försöka bli gravid, att kroppen inte ska behöva ställa om till normala egna hormonnivåer först som man inte vet hur lång tid det kan ta.
Yeah, that's about it.
 
K. Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback