TömkörningsGurun

Idag har vi haft föreläsning på förmiddagen, och clinic på eftermiddagen.
Av min rubrik att dömma begriper precis alla att det är Anders Eriksson jag talar om! ;)

Teorin på förmiddagen var bra, enkel att förstå, och egentligen ingenting nytt. This is me speaking for myself. Vi har förstås elever i klassen som inte är hästmänniskor, men även hästmänniskor som inte ägnar sig åt tömkörning och som för dem är okänd terräng. Detta är förstås väldig synd, eftersom det är ett väldigt bra sätt att arbeta med hästen. Jag önskar att jag hade kunnat ha med mig Kurt hit och fått körd av Anders. Haja vilken grej^^ Nåja, det blir säkert fler kurser med honom via klubben hemma, så det är ingen panik. Då kanske jag hinner träna upp honom lite mer själv tills dess xD

Nu har jag ätit lite kakor, och det är dags att övergå till att plugga. Äe fy vad jag är ofokuserad och omotiverad. Jag vet inte vad jag ska plugga. Eller jo, lite, men jag vet inte hur :/ Jag kanske borde återgå till mina böcker och ta ut det jag inte kan och bara plugga på det? Sen som belöning blir det ju Bonde Söker Fru ikväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback