Jag förstår nu hur du känner dig, mamma

Oj oj, igår kom jag hit igen. Bläää! Gråta på bussen :'(

En dusch, sen bilresa i mörker och spöregn och några pannkakor senare faceplantade jag i kudden.

Idag har vi haft föreläsning om electrobehandling och terapi, vilket var väldigt intressant och spännande. Föreläsaren var väldigt bra - frågan är om det är för att hon är bra på det i allmänhet, eller om hon har lärt sig det i säljaryrket? Shit the same - same shit!

Efter en lång och tidig lunch var det praktiska övningar uppe på KTC. Dålig sömn, dåligt med vätska och blodsocker i blodomloppet ledde såklart till lågt blodtryck redan när vi bara placerade elektroderna. I mean - come on?! Nu får jag väl ta och ge mig... Det gjorde ju liksom inte ens ont! Ah visst extensormusklerna för handleden och fingrarna var obehagligt - men jag tror det snarare var för impulserna än känslan. Hade det varit en konstant ström hade det nog inte känts lika illa.
Biceps/Triceps var rätt kul, och skuldrorna var bara superskönt. Hade kunnat tänka mig en sån apparat bara för en 30min session varje kväll innan nanna kudden!

Nu har jag skrivit brev till mamma vilket vi ska ner och posta nu, och sen ska jag plugga. Hara pillat stenarna från en tshirt så det blir inpackning med EA8h creme och plåster när vi kommer tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback