Freakshow - Vilda Västern!

Idag kom jag hem efter en för kort nattsömn och för lång väntan på buss i skövde.
I fredags när jag kom till Helene så var vi alla där och såg på tv, myste, och fixade det sista med dekoren. Vi gick ut i Slottsskogen och hämtade pinnar till en tipi som vi byggde upp :)

Igår åkte vi till Berg runt 12 för att sätta upp alla dekor och göra fint inför kvällen. När det var klart åkte vi tillbaka hem och åt mat och såg på Kiki. Sen började vi göra oss i ordning runt 6, och jag började med att sitta en timme och korkskruva mitt hår. Byta om, sminka, föra, musik osv osv. Vi åkte och var där vid 22 när de öppnade och fick billigare inträde.

Jag tror att det var ett bättre tema än tv-dataspel, för det lockade fler gäster den här gången, även om det resulterade i inte alls lika utstående utklädnader. Priserna för bästa utklädnad enligt tema och bara bästa utklädnad gick till en kille utklädd till kaktus, och en kille utklädd till dödgrävare - kistman. Orka gå omkring och bära en kista på ryggen, även om den bara är av papp x3
Burlesqueshow med Kandy von Kane, söt tjej med jättegullig show till tonerna av I ett hus vid skogens slut :) Hon hade ett annat nummer innan dess också som var lite mer wild westtema, men inte lika bra tyckte jag.

Träffade på och dansade med killen med kjol från the zone. Kan ha strulat lite med honom. Och hans tjejkompis. Hon var så liten! Sen ville tydligen HB också ha mig, men det ville inte jag så han fick gå sin väg. Mupp. Jag hade fått intrycket av att han var rågay, vilket gjorde det ännu underligare .___. okej om han sett bra ut liksom, men nej.

Sen åkte vi till slut hem, och då var jag helt slut! Men då var Pontus - som hade kommit mycket senare - asfull och ville följa med hem till Helene, och var jättedryg och det jättelång tid innan vi fick ut honom och vi kom i säng .___. Knäppskalle.

Jaja, slut på det långa inlägget, nu ska jag kolla vidare på tv och vara bakis. Förhoppningsvis kommer det några bra bilder på fb så jag kan lägga upp nåt här sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback