thörstej

Idag har vi hunnit med första timmen av en föreläsning om kattens och hundens infektionssjukdomar. Synd att behöva gå därifrån, men idag tog jag farväl till 204! Det tog lite längre tid och var lite bökigare än förra gången. Det skulle kunna bero på att 104 redan var bråkad med, men det kan även ha varit andra anledningar. Låt oss inte spekulera kring dem.

Fick en underbar version av De tre små grisarna berättad av Fäsk som än en gång höll mig i handen, tack Fäsk :)

Eftermiddagen obligatoriskt - först en timme i aulan ALLA dss och eod-studenter. Därefter samlades vi i mindre grupper runtom i skolan och skulle skriva ner fem problempunkter kring PBL. De skulle skrivas på ett stort papper och sen skulle alla 21 gruppers papper sättas upp och man skulle läsa alla och sätta två pluppar på de punkter man tyckte var viktigast att jobba vidare med. Egentligen var alla tvungna att läsa alla, att vara kvar till typ fyra. Lite puckat att vi var schemalagda till fyra, men vissa till fem och ingen verkade ha någon koll... Vi gick i förväg när vi satt våra pluppar.

Nu har jag hittat ett lucianattlinne som jag klippt sönder. Packat ner allt jag kommit på kan behövas till helgen, med undantag från saker jag ska använda imorrn bitti. Får åka med CB till Skövde, skönt det.

Min mage känns knasig, tror jag svalt rätt mycket blodblandad saliv, mums... Ska ta och borsta tänderna och skölja ur munnen ordentligt. Kanske ta med ett glas vatten in över natten.

SJUUUKT pepp för Bloodfeast OCH Fetish People Party! :D

Trevlig helg allesammen, det ska i alla fall jag ha!

  204 ute! Och nej, det är inte blond skäggstubb, det är ljuset som reflekterar >.<

  Överkäken klar! 304 och 404 kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback