Med näsan halvt utanför böckerna

Jaah då var det alltså dags för sista-minutenplugg igen. Kunde ändå inte ta tag i det seriöst förrän lägenheten var städad och jag var duschad. Trevligt att lyfta på fötterna och inte finna att de är ludna även utan strumpor xD

Har checkat av de lärandemål som jag läst igenom och tror mig vara säker på, resten ska jag fortsätta plugga på, men nu börjar jag bli riktigt trött på skiten. Har checkat av:
--> Endokrinologiska sjukdomar
--> Immunologi och Vaccinationer
--> Reproduktionssjukdomar
--> Tandsjukdomar
--> Bilddiagnostik
--> Neurologiska sjukdomar

Det jag tragglar nu är exotiska djur - fåglar, reptiler, gnagare och kaniner. TRÅÅÅÅÅKIGT! Särskilt fåglar och reptiler, kanske för att jag i förväg vet minst om detta, kanske för att det är sinnessjukt mycket fakta som jag inte vet hur jag ska sålla .___.

Dessutom är jag inte expert på infektionssjukdomarna och parasiterna än. Lite bättre än exotiska djuren iaf, men inte tentatillräckligt. Jag behöver praktisk erfarenhet för att greppa sånt här!!!

Dags att fortsätta plugga nu.

Imorgon börjar julkalendern! Gå upp tidigt och äta frukost och titta på den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback