Månadens Lista - November

Här kommer de tätt på given!

För säkert 6-7 år sedan så hade jag och en klasskompis en Halloweenfest, dels för att det var roligt, och dels för att jag hade fyllt år. Min pappa som är kreativ och rolig hjälpte oss att skriva en menu till vår tacomiddag. Hittade den när jag gick igenom lite gamla papper, så tänkte föreviga den på bloggen i en lista! Se om ni kan lista ut vad allting är för någonting! :D


--> Huden från en tantrumpa

--> Drakäggskal

--> Dynga med mask

--> Hackat hårt hjärta

--> Hackad hård urinblåsa

--> Hackat hårt snor

--> Finhackad grön pulsåder

--> Stelnat hackat blod

--> Strimlat grodskinn

--> Gräddspya

--> Uråldrig fotsvamp

--> Älgsnor

--> Finskuren knäskål

--> Hackad hjärna

--> Flytande tarmsaft

Jag vet då att jag inte minns allt själv faktiskt! Kvällen avslutades med att se filmen Besökarna, en svensk thrillerklassiker från 1988.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback