Torsdag förmiddag

Klockan är snart 11 och jag har varit uppe sen typ 9, jag kunde verkligen inte sova längre. Igår kväll var vi hos Matilda med Femur minus Sandrorna och gjorde klart seminarieuppgiften och åt bullar. Sen gick de andra, men jag satt kvar och såg på en film tillsammans med Matilda, Old School hette den, med två av några av mina minst uppskattade skådespelare. Men den var helt okej och det blev en mysig kväll, var hemma igen runt 11, ja så för typ 12 timmar sen.
Jag har ätit frukost och tittat på gårdagens avsnitt av halv 8 hos mig och tisdagens avsnitt av Stockholmsnatt.

Ja Ardente, jag har satt upp din taklampa. Efter mycket om och men fick jag den att fungera : ) Bara glaset kvar, men det är ju inte här, och det är det minsta problemet. Däremot hände ju lite grejer på vägen som jag kan ta sen, men summan av den kardemumman är att lampan i lilla hallen glappar så jag måste fixa den också idag.

Meneh eftersom det inte alls är lika roligt väder idag, utan det är typ tjocka istället, så blir det en dag inomhus. Tänkte eventuellt springa ner på affären en snabbis men det blir nog höjden av utflykter om det inte dyker upp någonting annat. Har skrivit packlista inför imorrn så ska börja fixa med det också.
Så lite musik och lite ordentliga kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback