Sunless

Dagen började med strålande vackert väder vilket gjorde mig glad. Jag gick bort till Matilda och hon klippte min lugg, vilken blev himla rak, så hon ska få fluffa till den lite senare. Men nu ser jag i alla fall, vilket är skönt^^

Efter det gick jag hem och hämtade cykeln och trampade på i ilfart bort till vc och gjorde ett prov, som de ringde om sen, så jag ska gå och hämta ut lite ab på apoteket. Skönt med bara fem dagar istället för tio som sist.

När jag kom tillbaka hem åt jag lunch och bytte om och sen kom jag på att slå på mobilen igen, då hade jag tänkt gå bort till Sandra så skulle vi dra ut och jogga lite. Men hon hade övningar på eftermiddagen också så det blev tyvärr inget, och i helgen så åker hon hem. Så jag tog min bok och mitt täcke och mina sojabönor och satte mig i solen på balkongen. Tog ungefär en kvart, tjugo minuter sen kom Ardente. Hon tog molnen med sig, så då gick jag in och läste klart kapitlet. Dumma dumma moln. Någon sa att det eventuellt ska snöa lite imorrn. Jag vill inte. Jag arg då. Men vi får se.

I eftermiddag/kväll ska vi till Cecilia och spela spel och förmodligen se på Kalla fakta som ikväll granskar den nya djursjukvården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback